Våre tjenester

  • Vi har erfaring med spennende oppgaver hos kunder som jobber i grensesnittet mellom prosjekt og produksjon. En typisk norsk industri som hele tiden må tilpasse seg markedet, og samtidig drive effektiv produksjon. For oss som jobber med noe som ikke er så synlig, er det fascinerende å jobbe med folk som lager fysiske produkter, bygninger og konstruksjoner som blir stående i flere år – og noen ganger generasjoner.

    Gjennom nysgjerrighet og erfaring, begynner vi å få kontroll på “stammespråket” og oppfattes som lettere å snakke med. Kommunikasjonen mellom oss og kunden blir enklere – når ord som BOM, avvik, PO, budsjett, prognose og fakturaflyt, har blitt en naturlig del av språket vårt. Vårt bidrag er å finne de stedene hvor digitalisering kan bidra til å spare tid eller øke kvaliteten. Typisk kan vi digitalisere en sideprosess som ERP-systemet ikke støtter, integrere forskjellige systemer eller å bygge rapportering på tvers av ulike systemer.

    Mye av jobben vår, gjør vi gjennom å tilpasse og utvikle løsninger i Microsoft Power Platform. Microsoft Power Platform (omtales som low-code løsning), gir oss mulighet til å levere høy nytte til en lavere kostnad, og brukes når standardapplikasjonen ikke løser problemet på ønsket måte.

  • Vi klør i fingrene når vi snakker om kunstig intelligens. AI er en sentral teknologi når vi skal hjelpe våre kunder med sin hverdag. AI er ikke lenger fremtiden – det er her og nå!

    Med AI-løsninger riktig satt opp vil våre kunder kunne automatisere oppgaver, øke produktiviteten og frigjøre verdifull tid og ressurser. Sammen kan vi utforske muligheter for smartere beslutninger, forutsi trender og tilpasse deg endringer i markedet i sanntid. For mange, vil det å lære det grunnleggende om Microsoft Copilot – skape stor verdi for bedriften din.

    Vi kan være deres partner for å realisere AI-potensialet, og tilbyr omfattende støtte, opplæring og tilpasning for å hjelpe dere med å få mest mulig ut av plattformen. Og skape en mer effektiv og datadrevet fremtid for deres selskap.

  • Microsoft Power Platform er en lavkodeplattform som gir oss mulighet til å bygge skreddersydde applikasjoner og automatisere tunge prosesser. Plattformen er spesielt nyttig for prosjektproduserende industri, fordi den kan hjelpe med å identifisere prosessflaskehalser og ineffektiviteter – og dermed oppdage muligheter for automatisering.

    Vi jobber med denne plattformen daglig og etablerer Powerteam. Sammen med kunden, forenkler vi alt fra prosesser og grensesnitt, til å forenkle de mest komplekse verktøy og grensesnitt til noe brukerne faktisk forstår og ha nytte av.

  • Å hjelpe datasystemer til å prate sammen er en viktig del av å få ut gevinstene i en digitaliseringsprosess. For å få til gode integrasjoner og eventuelle masterdata-strategier, benytter vi Microsoft Azure sine integrasjonstjenester. Dette er en løsning som er uavhengig av leverandør, som betyr at dere ikke er bundet til oss.

    For større virksomheter anbefaler vi at en i bedriften setter seg inn i hva vi gjør, slik at vi kan vise deg selve oppsettet og hvordan det henger sammen. For de fleste bedrifter blir integrasjoner en forretningskritisk del av de digitale løsningene.

    I tillegg til å jobbe med de tradisjonelle integrasjonstjenestene til Microsoft, har vi også mulighet til å gi bistand i forbindelse med Dual-write. Det er en Dynamics 365 FO-integrasjon mot andre applikasjoner i Dynamics-familien som for eksempel salg og kundeservice.

  • Vi har tre typer tjenester tilknyttet de ulike Dynamics-applikasjonene: innføring (fra kartlegging til opplæring), videreutvikling og integrasjoner.

    Med Dynamics 365 Sales vil du kunne effektivisere og optimalisere hele salgsprosessen din. Fra å følge opp potensielle kunder til å generere tilbud og avtaler, gir denne løsningen deg de nødvendige verktøyene du trenger for å øke inntektene og forbedre salgsprosessen. Du vil få en dypere innsikt i kundeatferd og trender, og dermed kunne ta bedre beslutninger som styrker din bedrifts konkurranseevne.

    Dynamics 365 Customer Service er skapt for å hjelpe deg med å levere førsteklasses kundeservice. Du kan administrere kundehenvendelser effektivt, raskt svare på kundenes behov og tilby en personlig serviceopplevelse som bygger lojalitet. Med omfattende verktøy for kundehåndtering og kunnskapsdeling, kan du styrke dine kundeforhold og øke kundetilfredsheten.

    Dynamics 365 Field Service gir deg full kontroll over dine tjenester. Du kan planlegge, optimalisere og administrere servicebesøk, samt gi teknikere tilgang til relevant informasjon for å løse problemer raskt og nøyaktig. Dette resulterer i en mer effektiv tjenesteleveranse, reduserte kostnader og mer fornøyde kunder.

    Vårt mål er å hjelpe deg med å få en mer effektiv hverdag. Vi tilbyr bistand til kartlegging (dokumentasjon og justering av prosesser), implementering, tilpasning og opplæring – slik at du kan utnytte potensialet som ligger i Dynamics 365-plattformen. La oss være din partner på reisen mot økt produktivitet, bedre kundetilfredshet og økte inntekter. Kontakt oss i dag for å komme i gang med å transformere din forretningshverdag!

  • Vi lever i en verden som kontinuerlig endrer seg, og i dagens digitale landskap er effektivitet og produktivitet mer avgjørende enn noensinne. Vi er overbevist om at Microsoft M365 er nøkkelen til å oppnå dette.

    Microsoft M365 er en samling av apper og verktøy – men også en fullverdig løsning som gir deg mulighet til å ta din bedrift til nye høyder. Gjennom våre M365-tjenester gir vi deg tilgang til potensialet som ligger i plattformen, og hjelper deg med å skape en effektiv hverdag.

    Vi veileder deg gjennom implementeringen og opplæringen du trenger for å utnytte M365 sitt fulle potensial. Og hjelper deg med å oppnå økt produktivitet, bedre sikkerhet og en mer fleksibel arbeidsdag.

  • For å kunne lede prosjekter innen prosjektproduserende industri, er du nødt til å kjenne de ulike prosessene som kjennetegner denne industrien. Vi har bygget en unik kompetanse for denne bransjen, og vil bidra til å gi deg full kontroll på prosjektene med henhold til oppgaver, fremdrift og risiko.

    Vi vil også kunne bistå deg med tradisjonelle IT-prosjekter, og lede deg trygt gjennom hele prosjektet fra oppstart til go-live.

  • Kartlegging er prosessen med å forstå og visualisere hvordan ulike elementer – enten det er teknologi, prosesser, data eller tjenester, forholder seg til hverandre. Vi hjelper deg med å få en oversikt over eksisterende tilstand og identifisere muligheter for forbedring.

    Solid kartlegging bidrar til en bedre beslutningstaking. Ved å tydelig vise sammenhenger og avhengigheter, kan du ta gode beslutninger om teknologisk investering, ressursallokering og strategisk retning.

    Riktig og god arkitektur er avgjørende for å skape løsninger som kan vokse og tilpasses etter behov. Riktig utformet arkitektur gjør det enklere å skalere og tilpasse teknologiske løsninger. Vi har solid erfaring med rollen, og vil ha fokus på en løsning som er designet for å la ny teknologi få mulighet til å tas i bruk – og gir løsninger som skalerer uten at du må starte på nytt hver gang.

  • Vår brukeradopsjonstjeneste hjelper deg med å maksimere nytten av dine teknologiske investeringer. Vi tilbyr skreddersydde strategier og opplæringsprogrammer som sikrer en sømløs overgang til nye eller eksisterende IT-løsninger. Ved å fokusere på brukerens behov og prosesser, hjelper vi deg med å oppnå økt verdi ut av løsningene og økt tilfredshet blant de ansatte.

    Ingen løsninger er verdt investeringen hvis ingen bruker den som tiltenkt. Du må få med brukeren på laget, slik at du kan sikre at dere kommer riktig ut fra «hoppkanten» hver gang.